top of page

Park zvončkov ali grob?

Ob smrti otroka, splavu ali predčasni prekinitvi nosečnosti, imaš na voljo, da zavarovalnica krije stroške posipa pepela v parku zvončkov, ali pa sam organiziraš pokop. Sam sem se odločila za individualni pokop v domačem kraju, čeprav partnerju sprva ta ideja ni bila preveč všeč mi je bil kmalu za to odločitev zelo hvaležen.

Odločitev je odvisna od vsakega posameznika, sama pa sem se odločila predvsem iz tega vidika, da lahko odidem na grobek kadar se mi zaželi. Moja pričakovanja so bila, da se bom počutila ob grobu boljše, ker ga bom imela ob sebi, da bom lažje šla dalje. Vendar pa temu ni bilo tako. Moja borba same s seboj se je šele takrat zares začela. Aleksandrovo prisotnost sem čutila vse povsod. Imela sem in še vedno imam občutek, da je z menoj kamorkoli grem, ko pa pridem na grob....pa praznina...Ne čutim njega, le gledam v grobek prižgem svečko in odidem domov in podoživim, cel pokop še enkrat, znova in znova.

Če bi se morala se še enkrat odločila, bi se ponovno odločila za pokop v domačem kraju. Zakaj? Odgovora ne vem, vendar se mi zdi prav da je tako, tudi naši mavrični deklici bom nekoč, ko bo dovolj velika lahko lažje razložila, da ima bratca angelčka, ki čuva nanjo. In tako bo Aleksander vedno ostal blizu mene, čeprav ne v topli zibelki zraven moje postelje.

Kar se pa tiče stroškov pokopa, pa bi bilo prav, da bi bili tudi te kriti iz strani zavarovalnice, saj niso nič nižji, kot stroški pokopa odraslega človeka.


bottom of page